کلید

سلام اینجا وبلاگ صحبت های خوب و کلیدی هست

کلید

سلام اینجا وبلاگ صحبت های خوب و کلیدی هست

تکنیک جلو تر رفتار نکن

بچه ها من رو خودم خیلی کار کردم 

خیلی

یعنی شماها خیلی بیشتر با این مشکلات روبرو هستید 

من قضیم قضیه اون بنده خداست 

در ذهنش گفت میرم ازدوستم یه چیز قرض بگیرم 

بعد دوستم میده بهم

میارم خونه خراب میشه

میرم براش خرج میکنم دوبرابر پولش میشه

میرم پیشش که بگم پولشو نصفه بده 

اونم پولشو نمیده 


رفت در خونه دوستش تا دوستش درو باز کرد یه سیلی زد گفت پولمو بده خخخخ


شاید براتون خنده دار بیاد 

ولی خیلی از ماها اینجوری رفتار میکنیم 

هنوز اتفاقی که رخ نداده داریم براش نقشه میکشیم و حالمون و رفتارمون بر اساس اون فکر هست 


این یک تکنیک هست 

تکنیک جلو تر از زندگی راه نرو در فکرت 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد